Gwarancje

Informacje dot. gwarancji na produkty Escape, Lovells, Profender.

 

1) WYCIĄGARKI ESCAPE, XTR, PRIME - 24 MIESIĄCE DOOR-TO-DOOR:

  1. Gwarancja będzie respektowana przez stację serwisową po przedstawieniu dowodu zakupu.
  2. Ujawnione w okresie gwarancji wynoszącej 24 miesiące od daty sprzedaży wady będą usuwane bezpłatnie. Naprawa zostanie wykonana w możliwie najkrótszym terminie, nie przekraczającym 14 dni roboczych od momentu dostarczenia sprzętu do stacji serwisowej. Okres ten może ulec wydłużeniu do 28 dni roboczych w przypadku konieczności sprowadzenia części spoza Europy. Okres gwarancji przedłuża się o czas przebywania sprzętu w naprawie.
  3. Sprzęt powinien być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym lub zastępczym oraz zabezpieczonym przed uszkodzeniem w transporcie. Firma Escape nie odpowiada za uszkodzenia reklamowanego sprzętu w transporcie.
  4. Nie są objęte gwarancją uszkodzenia powstałe w wyniku przyczyn zewnętrznych jak urazy mechaniczne, zanieczyszczenia, zalania, zjawiska atmosferyczne, niewłaściwa instalacja lub obsługa, czy też czynności konserwujące.
  5. Gwarancja może nie mieć zastosowania w przypadku dokonania nieautoryzowanych napraw, zmian konstrukcyjnych w sprzęcie lub używania sprzętu do celów zawodowych, przemysłowych lub niezgodnych z przeznaczeniem, gwarancja nie obejmuje elementów podlegających zużyciu.
  6. Klient ma prawo ubiegać się o wymianę sprzętu na wolny od wad gdy w okresie gwarancji stacja serwisowa nie może naprawić sprzętu w terminie lub dokona czterech napraw, a produkt nadal wykazuje wady uniemożliwiające użytkowanie go zgodnie z przeznaczeniem. Czynności polegające na sprawdzeniu działania parametrów technicznych, czyszczeniu, regulacji nie są zaliczane do limitu napraw stanowiących podstawę do ubiegania się o wymianę sprzętu na nowy.

 

2) WYCIĄGARKI ESCAPE EVO, KINGONE - 5 LAT GWARANCJI DOOR-TO-DOOR:

  1. Gwarancja będzie respektowana przez stację serwisową po przedstawieniu przez klienta dowodu zakupu.
  2. Ujawnione w okresie gwarancji wynoszącej 60 miesięcy od daty sprzedaży wady będą usuwane bezpłatnie. Naprawa zostanie wykonana w możliwie najkrótszym terminie, nie przekraczającym 14 dni roboczych od momentu dostarczenia sprzętu do stacji serwisowej. Okres ten może ulec wydłużeniu do 28 dni roboczych w przypadku konieczności sprowadzenia części spoza Europy. Okres gwarancji przedłuża się o czas przebywania sprzętu w naprawie.
  3. Sprzęt powinien być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym lub zastępczym oraz zabezpieczonym przed uszkodzeniem w transporcie. Firma Escape nie odpowiada za uszkodzenia reklamowanego sprzętu w transporcie.
  4. Nie są objęte gwarancją uszkodzenia powstałe w wyniku przyczyn zewnętrznych jak urazy mechaniczne, zanieczyszczenia, zalania, zjawiska atmosferyczne, niewłaściwa instalacja lub obsługa, czy też czynności konserwujące.
  5. Gwarancja może nie mieć zastosowania w przypadku dokonania nieautoryzowanych napraw, zmian konstrukcyjnych w sprzęcie lub używania sprzętu do celów zawodowych, przemysłowych lub niezgodnych z przeznaczeniem, gwarancja nie obejmuje elementów podlegających zużyciu.
  6. Klient ma prawo ubiegać się o wymianę sprzętu na wolny od wad gdy w okresie gwarancji stacja serwisowa nie może naprawić sprzętu w terminie lub dokona czterech napraw, a produkt nadal wykazuje wady uniemożliwiające użytkowanie go zgodnie z przeznaczeniem. Czynności polegające na sprawdzeniu działania parametrów technicznych, czyszczeniu, regulacji nie są zaliczane do limitu napraw stanowiących podstawę do ubiegania się o wymianę sprzętu na nowy.

 

3) ZAWIESZENIE LOVELLS:

  • Sprężyny oraz resory firmy Lovells są objęte pięcioletnią (5) gwarancją od daty sprzedaży bez limitu kilometrów. Obejmuje ona wady materiałowe lub uszkodzenia powstałe w wyniku błędu w produkcji.
  • Amortyzatory firmy Lovells są objęte trzyletnią (3) gwarancją od daty sprzedaży z limitem wynoszącym 70000 kilometrów. Obejmuje ona wady materiałowe lub uszkodzenia powstałe w wyniku błędu w produkcji.
  • Części i komponenty firmy Lovells są objęte dwuletnią (2) gwarancją od daty sprzedaży z limitem wynoszącym 40000 kilometrów. Obejmuje ona wady materiałowe lub uszkodzenia powstałe w wyniku błędu w produkcji.

 

GWARANCJA NIE OBEJMUJE:
- produktów używanych niezgodnie z ich przeznaczeniem określonym przez producenta
- produktów zakupionych poza oficjalną siecią dystrybucji
- produktów uszkodzonych podczas nieprawidłowego montażu lub uszkodzonych w wyniku nieprawidłowego montażu
- produktów uszkodzonych w wyniku wypadku
- produktów uszkodzonych w wyniku niewłaściwego użytkowania pojazdu
- produktów zamontowanych w pojeździe o nieprawidłowej geometrii oraz posiadających uszkodzenia zawieszenia
- uszkodzeń które wyniknęły poprzez niewłaściwą ich konserwację lub jej brak
- produktów używanych w rajdach, zawodach, wyścigach
- produktów używanych, poddanych regeneracji lub poddanych przeróbkom
- gwarancja nie obejmuje również powłoki lakierniczej

  1. Wykryta wada, która jest podstawą roszczenia gwarancyjnego musi być oceniona przez wyłącznego importera (firma Escape z siedzibą w Wadowicach). Importer jest upoważniony do naprawy lub wymiany produktu na nowy.
  2. W przypadku wykrycia wady należy niezwłocznie zgłosić ją do importera.
  3. Roszczenia gwarancyjne zostaną rozpatrzone w ciągu 14 dni roboczych od zgłoszenia.
  4. W przypadku konieczności sprowadzenia części z poza Europy czas wymieniony w punkcie trzecim może ulec wydłużeniu.
  5. Gwarancji podlegają produkty zakupione w oficjalnej sieci dystrybucji.
  6. Gwarancja realizowana jest na podstawie dowodu zakupu.

 

4) AMORTYZATORY PROFENDER

Amortyzatory Profender objęte są 2 letnią gwarancją z limitem 40000 kilometrów

GWARANCJA NIE OBEJMUJE:
- produktów używanych niezgodnie z ich przeznaczeniem określonym przez producenta
- produktów zakupionych poza oficjalną siecią dystrybucji
- produktów uszkodzonych podczas nieprawidłowego montażu lub uszkodzonych w wyniku nieprawidłowego montażu
- produktów uszkodzonych w wyniku wypadku
- produktów uszkodzonych w wyniku niewłaściwego użytkowania pojazdu
- produktów zamontowanych w pojeździe o nieprawidłowej geometrii oraz posiadających uszkodzenia zawieszenia
- uszkodzeń które wyniknęły poprzez niewłaściwą ich konserwację lub jej brak
- produktów używanych w rajdach, zawodach, wyścigach
- produktów używanych, poddanych regeneracji lub poddanych przeróbkom
- gwarancja nie obejmuje również powłoki lakierniczej

  1. Wykryta wada, która jest podstawą roszczenia gwarancyjnego musi być oceniona przez wyłącznego importera (firma Escape z siedzibą w Kleczy Dolnej). Importer jest upoważniony do naprawy lub wymiany produktu na nowy.
  2. W przypadku wykrycia wady należy niezwłocznie zgłosić ją do importera.
  3. Roszczenia gwarancyjne zostaną rozpatrzone w ciągu 14 dni roboczych od zgłoszenia.
  4. W przypadku konieczności sprowadzenia części z poza Europy czas wymieniony w punkcie trzecim może ulec wydłużeniu.
  5. Gwarancji podlegają produkty zakupione w oficjalnej sieci dystrybucji.
  6. Gwarancja realizowana jest na podstawie dowodu zakupu.

 

5) SPRZĘGIEŁKA I KOMPRESORY

  1. Gwarancja będzie respektowana przez stację serwisową po przedstawieniu przez klienta dowodu zakupu.
  2. Ujawnione w okresie gwarancji wynoszącej 12 miesięcy od daty sprzedaży wady będą usuwane bezpłatnie. Naprawa zostanie wykonana w możliwie najkrótszym terminie, nie przekraczającym 14 dni roboczych od momentu dostarczenia sprzętu do stacji serwisowej. Okres ten może ulec wydłużeniu do 28 dni roboczych w przypadku konieczności sprowadzenia części spoza Europy. Okres gwarancji przedłuża się o czas przebywania sprzętu w naprawie.
  3. Sprzęt powinien być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym lub zastępczym oraz zabezpieczonym przed uszkodzeniem w transporcie. Firma Escape nie odpowiada za uszkodzenia reklamowanego sprzętu w transporcie.
  4. Nie są objęte gwarancją uszkodzenia powstałe w wyniku przyczyn zewnętrznych jak urazy mechaniczne, zanieczyszczenia, zalania, zjawiska atmosferyczne, niewłaściwa instalacja lub obsługa, czy też czynności konserwujące.
  5. Gwarancja może nie mieć zastosowania w przypadku dokonania nieautoryzowanych napraw, zmian konstrukcyjnych w sprzęcie lub używania sprzętu do celów zawodowych, przemysłowych lub niezgodnych z przeznaczeniem, gwarancja nie obejmuje elementów podlegających zużyciu.
  6. Klient ma prawo ubiegać się o wymianę sprzętu na wolny od wad gdy w okresie gwarancji stacja serwisowa nie może naprawić sprzętu w terminie lub dokona czterech napraw, a produkt nadal wykazuje wady uniemożliwiające użytkowanie go zgodnie z przeznaczeniem. Czynności polegające na sprawdzeniu działania parametrów technicznych, czyszczeniu, regulacji nie są zaliczane do limitu napraw stanowiących podstawę do ubiegania się o wymianę sprzętu na nowy.

Powyższe informacje do pobrania w formie pliku PDF - pobierz.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl