Zwroty i reklamacje

Informujemy, że za uszkodzenia towaru podczas transportu odpowiada firma kurierska. Prosimy o sprawdzanie towaru w obecności kuriera i w przypadku stwierdzenia uszkodzeń sporządzenie z kurierem odpowiedniego protokołu.

 

Zwrot towaru


Zgodnie z obowiązującym prawem, klient ma 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wyślij go na nasz adres: 

Escape4x4 sp. z o.o.
ul. Krakowska 197

34-124 Klecza Dolna

Do paczki ze zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria, paragon i formularz odstąpienia od umowy zawartej a odległość.

Towar odsyłany na podstawie odstąpienia od umowy musi być nieużywany i w oryginalnym opakowaniu.

Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.

Za uszkodzenia w transporcie odpowiada firma kurierska.

 

Reklamacje

1) W przypadku awarii wyciągarki: zdemontuj wyciągarkę z pojazdu, zapakuj w oryginalne opakowanie / inne solidne i porządnie zabezpieczone opakowanie, zadzwoń lub napisz do nas podając adres odbioru. Do paczki prosimy o dołączanie danych kontaktowych i krótkiego opisu problemu.

2) W przypadku reklamacji zawieszenia Lovells - skontaktuj się z nami: biuro@escape4x4.pl, 509 700 949; prosimy nie demontować zawieszenia przed reklamacją.

3) W przypadku reklamacji pozostałych produktów - prosimy wysłać towar na adres: Escape, Klecza Dolna 22b, 34-124 Klecza Górna. Do paczki prosimy o dołączanie danych kontaktowych i krótkiego opisu problemu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl