Komplet 2 przednich sprężyn +2" Medium TFR118
Opis
ZASTOSOWANIE:
Toyota Hilux od 2005 r - oś przednia, lift 50mm - dodatkowe obciążenie Medium 0-50 kg
Toyota Land Cruiser 120 długa - oś przednia, lift 50 mm - dodatkowe obciążenie Medium 0-50 kg
Toyota Land Cruiser 125 krótka - oś przednia, lift 50 mm - dodatkowe obciążenie Medium 0-50 kg
Toyota Land Cruiser 150 długa - oś przednia, lift 50mm - dodatkowe obciążenie Medium 0-50 kg
Toyota Land Cruiser 150 krótka - oś przednia, lift 50mm - dodatkowe obciążenie Medium 0-50 kg
Toyota FJ Cruiser - oś przednia, lift 50mm - dodatkowe obciążenie Medium 0-50 kg
Toyota 4Runner 2003-2009 - oś przednia, lift 50mm - dodatkowe obciążenie Medium 0-50 kg
Toyota 4Runner od 2009 - oś przednia, lift 50mm - dodatkowe obciążenie Medium 0-50 kg
Sprężyny Lovells zostały zaprojektowane jako wysokiej jakości alternatywa dla fabrycznego zawieszenia.
Gwarancja 5 lat, bez limitu kilometrów.
Znacznie zwiększają przyczepność i pewność prowadzenia zarówno na drodze jak i poza nią.
Proces produkcji sprężyn marki Lovells wykorzystuje najnowsze dostępne technologie – temperatura obróbki stali jest elektronicznie i precyzyjnie kontrolowana na każdym etapie. Na zakończenie każda sprężyna jest testowana oraz proszkowo malowana grubą warstwą farby.
Cechy:
– w zależności od modelu samochodu zapewniają różne wartości dodatkowego liftu (od 2 do 4 cali)
- posiadają większą średnicę drutu i większą wytrzymałość niż fabryczne sprężyny
- dostępne są różne konfiguracje twardości, pozwalające na montaż dodatkowych akcesoriów (jak wyciągarki, zderzaki, bagażniki, namioty i każdy inny możliwy bagaż) przy jednoczesnym zachowaniu liftu samochodu i odpowiedniej twardości zawieszenia.
Przykład prawidłowego doboru twardości sprężyn:
Medium: przód około 0-50 kg dodatkowego obciążenia, np. wyciągarka LUB zderzak stalowy czy stalowe osłony podwozia; tył – 0-100kg dodatkowego obciążenia, np. zderzak stalowy, namiot dachowy, zabudowa w bagażniku
Heavy Duty: przód – 50-110kg dodatkowego obciążenia, np. wyciągarka w stalowym zderzaku; tył 100-300kg dodatkowego obciążenia – stalowy zderzak z uchwytem i kołem zapasowym + wyciągarka, namiot dachowy itp.
W przypadku samochodów wyprawowych należy zawsze zakładać sprężyny Heavy Duty.
Uwaga! Większość tuningowych modeli sprężyn różni się wysokością w obrębie tej samej pary – z zasady: w przypadku przednich sprężyn wyższą montuje się po stronie kierowcy. W przypadku tyłu znaczenie ma umiejscowienie koła zapasowego – wyższą sprężynę należy montować po stronie koła.
Dane techniczne
Wysokość | 360 mm |
Średnica drutu | 19 mm |
Twardość | 800 |
EBH | 560 mm |